20.3.2012

Hän hehkuu sittenkin!




Kirjatoukka on
a) ... mainosten orja
b) ... kiiltävän kannalla, vaikka koko muu maailma haluaa ilmeisesti olla matta
c) ... punastuvaa sorttia
c) ... tarkka rahoistaan kun omasta naamasta on kysymys

Juu, kyllä. Minä olen niitä tyttöjä, jotka uskovat näyttävänsä Helena Christenseniltä vain ostamalla Hellun kuvalla mainostettavan ripsarin.
Olen myös vakaasti sitä mieltä, että kiiltävä on kivempi, hehkuva on hauskempi ja lisäksi olen innostuessani (lue: kaiken aikaa) oikea punaposki pulleroinen.

Siksi kokeilussa nyt yllä olevat tuotteet, joihin jokaiseen olen hirmuisen tykästynyt. Ennestään siis luottotuotteista mukana repertuaarissa Clarinsin Daily Energizer puhdistusgeeli ja kasvovesi ja Lumenen Hydra Drops meikkivoide. Kaikkia en yhtä aikaa hipiälleni hivele, vaan päivästä ja sen riennoista riippuen.

Ja mites tulokset, kysytte te valistuneet lukijat yhteen ääneen? Kuten ei-niin-vanha kansa sanoo: "Kaukaa viisas, läheltä hemmetin hyvännäköinen!"

2 kommenttia:

  1. ostinpa myös just tota ihme-öljyä, ihan vaan Hangon K-hallista! Eikun testaamaan, siinä kerrottiin sen tekevän hyvää sekä raskausarville että vanhempien kasvojen ja kaulan iholle..kyllä sitten onkin ihme!

    VastaaPoista
  2. Tarja, eikö olekin hyvä tuote? Minä sivelen nassuni sillä iltaisin, ja olen aamulla kuin pieni iloinen appelsiini :) Ja hei, decolteelle myös!

    VastaaPoista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"