1.2.2013

Kaikki shoppailee













Blogeista päätellen kaikki ostelevat koko ajan kaikkea hienoa ja kivaa. No minäpä lyön ässän pöytään, tässä tulee JUHLAPÄIVÄMUNAKUPPI!

Kyllä, Herra Kaikkien Toiveiden Toteuttaja hankki minulle pienen heleämielisen vihjailun jälkeen valkoisen munakupin Hangon kävelykadun keittiökaupasta, mutta eihän tyttö nyt yhdellä munakupilla voi hiihdellä arjet pyhät!

Tämä jännittävä ostostapahtuma eteni näin: Olin kokoustamassa ihanassa Orrmanin Talon Antikvariaatissa (kokous antikvariaatissa, voitteko kuvitella inspiroivampaa ympäristöä!) ja samalla tietysti höpöttelin Kaupungin Tyylikkäimmän Tytön kanssa Ditt och Datt'issa. Ja siellä, pienellä hyllyllä, tämä sinivalkoinen, hiukan ikääntynyt porsliinikaunotar istui ja oli niinkuin ei olisikaan. Viisi euroa vaihtoi omistajaa, munakuppi käärittiin silkkipaperiin, ja minä kokosin seurapiirini ja lähdin Hotelli Regatan baariin juhlimaan elämänlaatuni nousua, etten sanoisi harppausta, taas yhdellä pykälällä.

Herra Kameran kengätkö? Ne ovat Sebagot, Itäsataman kesäkojuista. Miksei muuten voisi olla talvikojujakin!

2 kommenttia:

  1. Voi Kirjatoukka, jotenkin se on niin somaa, että joku on hulluna munakuppeihin:). Minä en ole blogissa ostoksillani rehvastellut, joten kerronpa sinulle, että vaihdoin tänään 12-vuotta palvelleet käytävämattoni uusiin. Ja ne on niin hienot, että nyt minun täytyy tuon tuosta nojautua taaksepäin ihailemaan niitä. Vai ei materia muka tee onnelliseksi. Hah, kylläpä tekee. Oikein hypersuper onnelliseksi, ainakin hetkiseksi. Ja sekin hetki kelpaa kyllä minulle.... Hyvää yötä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olin itse itsenikin mielestä aika liikuttavan onnellinen ostoksestani! Mutta onhan se vallan mainiota, että osaa olla vähään tyytyväinen :) Ja sitäpaitsi jäi sitten rahaa samppanjalasilliseen! Onnea uusista käytävämatoista, tiedän tunteen, nauti nyt ja fiilistele!
      Kuule, minulla on ongelmia bloggerin kanssa tässä kommentteihin vastaamisvaiheessa, ohjelma ei ikäänkuin tunnista minua, vaikka olen tunnareillani liikkeellä, vaan pyytää kirjautumaan? Onko vinkkejä miten tästä selvitään?
      T: "Kirjatoukka"

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"