30.3.2013

Teatteri Kirjatoukka esittää

Keittiössä, hyvin varhainen lankalauantai. Auringonvalo valuu lattialle, on hiljaista. Kirjatoukka ja Herra Kamera istuvat aamukahvipöydässä. Herra Kamera lukee eilistä Hesaria, Kirjatoukka lukee tammikuun British Vogueta.

Kirjatoukka (katkaisee pitkän vaitiolon): Mä ajattelen.
Herra Kamera: ---
Kirjatoukka: Ei kun mä vaan ajattelin sanoa, että mä ajattelen, jos sä ihmettelet miksi mä en puhu mitään.
Herra Kamera: Okei.
Kirjatoukka: Jos sä ihmettelit miks mä oon niin hiljainen, niin mä siis vaan ajattelen.
Herra Kamera: Se on ihan ookoo.
Kirjatoukka: Mulla on ihan hirveesti taas ajatuksia päässä.
Herra Kamera: ---
Kirjatoukka: Haluutsä kuulla?
Herra Kamera: ... no anna tulla...
Kirjatoukka: Mä ajattelin muun muassa sitä, että on varmaan ihanaa, kun on vaimo, joka innostuu muistikirjoista?
Herra Kamera: ? ? ?
Kirjatoukka: Että on hauska elää semmoisen kanssa, joka innostuu muistikirjoista?
Herra Kamera: ? ? ?
Kirjatoukka: Siis että kyllä sua on niin lykästänyt, Herra Kamera!


10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Toivottavasti teilläkin on ollut ihana pääsiäinen, ja blogista päätellen onkin. Lakosta huolimatta ;)

      Poista
  2. Tottakai on hauskaa elää muistikirjoista tykkäävän kanssa ;-)Glad Påsk!

    VastaaPoista
  3. Ihan kuin meidän huushollista! Paitsi että minä sanoisin jotaisin sellaista kuin että 'eikö olekin kaunis tuo valo ulkona' ja vastaukseksi kuuluu 'mmmm'.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, välillä ne ei vaan ymmärrä hyvän keskustelun päälle! ;)

      Poista
  4. Niin, ja on hauskaa elää muistikirjojen kanssa, laattikkoja niitä... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on vuorossa Simple Diary-huuma, tässä huushollissa :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Oikein kaunista pääsiäisen päätöstä ja hauskaa aprillipäivää, Kujerrrus! <3

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"