22.7.2013

Minulla on LUKIJA!

Minulla on lukija, minulla on LUKIJA!
Istuin viattomasti Pojun kanssa Origon yläkerrassa lapioimassa pulled pork-burgeria kitusiini, kun hurmaavan raikas nuori nainen kysyi olenko Kirjatoukka. Myönsin, vaikka olinkin unohtanut kammata tukkani, ja olin liikkeellä edellisillan Madrid-juhlien poisnauretuilla ripsiväreillä.

Aivan ihana kohtaaminen, kiitos kun tulit sanomaan hei, kaima <3

Kuvassa possuseni edelliseltä Origo-kerralta, silloin tarkeni terassilla, ja silloin ehdin ottaa kuvan ENNEN KUIN olin ahmaissut leipäni. Lasissa on muuten huumaavan hyvää luomu-rosé-viiniä nimeltä Miraval. Miraval on provencelainen kaunotar, ja sen ovat tuottaneet joku Brad Pitt ja joku Angelina Jolie, joiden taiteille pyhitetty kesäkoti kyseinen viinitila nykyään on...

6 kommenttia:

  1. Onhan sinulla tietenkin lukija, nyt todistetusti kaksikin. Täällä sinua luetaan tällä hetkellä Suomen Kotkassa. Vettä tulee, mutta tulkoon. On se vaan kivaa olla täällä silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mine, ihana Mine! Onneksi olet olemassa! Nauttikaa Suomen.. öööö... kesästä ;) Helteet ovat jo ovella, aurinko hemmottelee taas kohta teitä ja meitä!

      Poista
  2. No arvaa olinko minä hämmentynyt kun alle tunnin sisällä Hankoon saapumisestani tajusin istuvani vieressänne! Juuri pulled pork burgeria Kirjatoukan vinkin perusteella pureskellessani...
    Mutta olipa kiva tavata!
    Ja pyöräkin oli tallella ;)

    Anna

    VastaaPoista
  3. Onhan tällä ihanalla blogilla lukijoita ympäri ämpäri Suomen! ;)

    Keep up the good work!

    -Veera

    VastaaPoista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"