15.8.2013

En se ollut minä. Vai olinko?

Pannulappu: Kitty Taucher

Meikit ja halvat huvit

Korut: Oz Jewel, Moko ja Tine K.

Rakkaita muistikirjoja!

Se kuuluisa merenneito: Ditt & Datt

Zebra-ryijy, Eva Brummer, 1950

Pata Mixanna ja yrtit Via Garden

Kirjoitusnurkka

Sininen kissa: Muddle Lilius

Kirjakaappi: S.A.L.I.

Lehtihylly!

Minulla on ihan oikeasti Päiväunilla-kyltti. Ja se toimii.

Pariisi-muki: Mrs Jones Lifestyle Shop

Oletteko jo bonganneet tuttuja Glorian Kodista (elokuu 2013)?

Tässä muutamia kuvia, joita ette lehdessä nähneet, ja muutama, jotka jo näitte. 

Minun esittelytekstiini oli oikoluvun jälkeen toimituksessa pistetty vähän omiaan; toivottavasti kenellekään ei jää sellainen käsitys, että patsastelen erinäisissä oviaukoissa ja vaadin itse itseäni kutsuttavan ranskalaista eleganssia ihailevaksi suuuuuuuuuuuureksi herkkusuuksi, lähestulkoon kulinaaristen nautintojen kuningattareksi, lukutoukaksi (sic!) ja frankofiiliksi... Toimitus saa toki kutsua minua ihan miksi hyvänsä, mutta ei kai sentään laittaa sanoja suuhuni! Joskus ihmiset vain sekoittavat minut ja Kirjatoukan...

Mutta välittyihän värikkäästä jutusta kuitenkin tyylini ja kotimme tunnelma. Ja asiat, joita rakastan, eikö vain? Niistä puheenollen, sekin vähän harmitti, että suuri sisustushaaveeni, Käsityön Ystävien valikoimasta löytyvä Zebra-ryijy (Eva Brummer, 1950) tippui pois jutusta. Ryijy on upea ja olisin toivonut muidenkin huomaavan sen! Tosin, jos milloinkaan ikinä saan aikaiseksi hankkia Zebran, täytyy minun tilata se valmiina. Enhän osaa edes nappia ommella.

P.S. Mä en todellakaan sanonut "nännit" (kuinka vulgääriä!), mä sanoin "rinnanpäät"! :)

10 kommenttia:

  1. Ihastelin lehdestä kirjoitusnurkkaa ja lehtihyllyä ja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jos saan aikaiseksi järjestää Pienen Kirjaillan tässä elokuussa, niin sitten pääsee ihastelemaan ihan ihkaelävänä :)

      Poista
  2. Olen kopioinut meille käyttöön NOKKAUNILLA, HYS! liitutaulukyltteröisen, ja se todellakin toimii!! Kiitos inspiraatiosta. -tuulia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä Tuulia! Eikö olekin ihmeellistä, mikä voima muutamalla liidulla kirjoitetulla sanalla voi olla?

      Poista
  3. Haha, kukahan se mahtaa ollakin, sinäkö vai kirjatoukka :-) Köpte tidningen och maken gillade artikeln!

    VastaaPoista
  4. minä taas ihastelen tuota "kirjoituspöytää"....

    VastaaPoista
  5. Ostin lehden vinkkisi perusteella ja ihana juttuhan se oli - ei täällä ainakaan yhtään rehvasteleva kuva jutun perustella emännästä jäänyt, elämäniloinen ja kultturelli pikemminkin! Paljon laajempikin juttu olis maistunut. Hauskaa koulun alkua sinne toiselle villikoiden äidille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiva, kiitos <3 Kaikkea hyvää koulutielle myös teikäläisille!

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"