22.8.2014

Pieni ravintolavinkki Helsingissä


Tosi kehnolla kuvamateriaalilla nyt tämä pieni viesti, mutta hei, kun on asiaa!

Viime viikonloppuna oli ihkaensimmäinen Tubecon, eli vloggaajien ja tubettajien miitti.
Älä välitä, kaikki muutkin ystäväni kysyivät mikä hemmetin Tubecon.

Maailma muuttuu Eskoseni, ja minä yritän pysyä sen perässä. Oppainani (vaikka saatoin joskus luulla, että se on toisinpäin) toimivat kolme pientä tietäjää, joita myös kakaroikseni kutsun.

Minä en pysty nyt enempää Tubeconia teille valottamaan, katsotaan jos saan jonkun jälkeläisen tekemään vieraspostauksen aiheesta. Mutta se mistä minä jotakin tiedän, on hyvä ruoka: Tubeconin jälkilöylyt vietimme viisistään Helsingin Kampissa Krog Madamessa, ja oli muuten tosi hyvät sapuskat. (Miten meille tuli mauista Turun Tintå mieleen?) Tapas- ja alkupalalistan olisin voinut syödä kokonaan, tai en tietenkään sitä listaa, mutta jokainen annos oli koukuttavan kuuloinen. Ensi kerralla muuten teemmekin juuri niin, jos vain porukkaa on tarpeeksi jakamassa! Cocktail-puolesta vastaavat ymmärtääkseni Libert or Deathin jengi, eli kaupungin parhaissa käsissä oltiin silläkin rintamalla.

Ja jos ravintolalla on baari nimeltä Books & Antiques, niin haloo. Kirjatoukka is in da house.

Ei mulla muuta tällä kertaa!

EDIT: What? Onko Books & Antiques lopettanut? Olin vain ruokailemassa tällä visiitillä, osaako joku kertoa tuoreempaa tietoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"