14.7.2016

GAUHAR - Un pique nique au bord de la mer




Yhteistyössä: Gauhar

No jos te nyt lähditte juoksemaan Tampereelle, niin viipottakaa vikkelästi takaisin sitten, sillä näinä päivinä kannattaa joka tytön olla kyllä Hangossa!

Olen rampannut oman kotikadun päässä sijaitsevassa Villa Hima-sisustusliikkeessä tänä kesänä alvariinsa, sillä siellä tuoksuu aivan erityisen hyvältä... Ihan niin kuin kotona Ranskassa? Syylliseksi yhä pahenevaan matkakuumeeseeni paljastuivat Villa Himassa kesäelämää viettävät Gauharin tyylikkäät tuoksupussukat, jotka veivät ensi nuuhkaisulla mennessään niihin päiviin ja iltoihin toisten merien rannoille, joilla sieluni tuntuu enenevässä määrin asustelevan.

Gauhar ei ollut minulle ennestään tuttu, mutta onpa ollut ilo tutustua. Merkin takana ovat nimittäin suomalaisnaiset Jannika Antas ja Sabina Burmeister, molemmat vahvasti kallellaan kaikkeen kauniiseen ja kestävään. Jos tuoksupussit (kukkivia ketoja! sitruunatarhoja! puhdasta pyykkiä ja vihreää teetä!) olivatkin ensikosketukseni Gauhariin, niin sen jälkeen olen hypistellyt muitakin ihanuuksia, kuten mustia ja vihreitä (vihreä kausi!) Onyx-korvakoruja, Sipoossa valmistettuja laventelisaippuoita ja järisyttävän ylellisiä kashmireita.

Miten tämä kaikki nyt sitten minuun liittyy? Sillä lailla kuulkaa, että olen ihan hurjan otettu kun olen inspiraattorina Gauharin ranskalaiselle merenrantapiknikille maanantaina 18.7. täällä Hangossa, Bulevardin päässä, Leijonarannassa. Piknikin eväät ovat blogista tuttuja "reseptejäni" (voi kokkaajaparkaa, mitään mittojahan harvoin on ja ohjeetkin, eh, lennokkaita...) ja eväsvinkkejä on asiakkaille myös jaossa omien kesäpiknikien iloksi. Lisäksi olen saanut koota ranskalaisteemaisen kesäkirja-listan, joka myös on saatavilla liikkeestä. Pari klassikkoa, uudempaa ranskalaista, sarjakuvaa, sisustuskirjaa, keittokirjoja, elämäkertoja... Plus olen kaikessa ruumillisuudessani paikalla nuttura ojossa piknik-päivänä kera piknik-emäntä Iran, ELLEN ole seikkailemassa.

Aika kova, vai mitä!

Gauhar Hanko Pique Nique
Maanantaina 18.7. klo 11-12:30 Hangon Leijonarannassa (Bulevardin päässä).
Kuplivat jatkot Villa Himan tiloissa klo 13:30 alkaen, ihania etuja luvassa!
Mukana menossa: Kirjatoukka & Herra Kamera Blog.

Sisustukseen ja somaan elämään hurahtaneille on alkamassa nyt oikea unelmaviikko: Sen lisäksi että Villa Himassa poppailevat koko kesän sekä Gauhar että mun sistah Mrs Jones, niin lisäksi Nest Factory, Nomad ja Kaarina K (kengät) valtaavat studiomme viikoksi alkaen huomenna perjantaina. Siitä sessiosta luet lisää täältä.

Kuvat: Gauhar

2 kommenttia:

  1. Ou no, miten mie nyt sinne ennätän..?
    Olen se kärpänen yllänne, pällistelen ja tiirailen. Hypistelen ja hymyilen!

    Nikadora

    VastaaPoista
  2. Tänne vaan Nikadora, livenä hipelöimään!

    VastaaPoista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"