8.11.2013

Kätöset

Hei käsivoide, mä olen ymmälläni. Milloin käsivoidetta oikein voi laittaa? Käsivoidetta EI voi laittaa, jos kopsuttelee konetta, näpppäimistöhän siinä lähmääntyy. Käsivoidetta EI voi laittaa kun kokkaa, buu käsivoiteen maku (olkoonkin vaikka mango!) puuroissa ja pöperöissä. Käsivoidetta EI voi laittaa kun lukee lehtiä tai kirjoja, inhottavaa jos sivun laitaan tulee läpikuultavia länttejä. Käsivoidetta EI voi myöskään laittaa kun juo kahvia, sillä muki ei pysy liukkaissa läpysköissä.
Siinäpä suurinpiirtein kaikki mitä teen, ja minkään kanssa yhteen ei sovi käsivoide. Jaa, no nukunhan mä toki tietenkin, mutta uuuuuh, käsivoide ja puhtaat lakanat??

Hangon Villa Himastakin löytyvä Klintin Body Butter med Mango on aivan syötävän ihanaa ja töpäkkää tavaraa. Onneksi on sääret, joihin sitä sivellä, säärillähän mä en tee juuri mitään. (Ja kostuu siitä kädetkin samalla.)




4 kommenttia:

  1. Sitä siis ei saa syödä! Hienovaraisesti käsiin silloin tällöin ja yöksi enemmän ja mikkihiirikäsineet käteen! t. Tytti

    VastaaPoista
  2. Ihana! Olen "tuskaillut" saman ongelman kanssa ja nyt sinä puit sen sanoiksi. Ja mun kädet on niin ropsukuivat, että niihin pitäisi iskeä voidetta koko ajan, mutta enhän minä ehdi mainituista syistäsi. En mitenkään voi varttituntia vain heilutella käsiäni, en mitenkään! Ja vielä monta kertaa päivässä! Joten mulla tahraantuu paikat, ja sehän on just noin inhaa kun kuvailit:)
    Jotkut-hänkin näemmä tuossa yllä-puhuvat yöhanskoista, mutta mutta....jotenkin ihan tosi tympeä ajatus sitten niistä hanskoista joiden sisään voide imeytyy...
    Mutta mä olen keksinyt yhden jutun, tosin ei sitä joka päivä jaksa; pistän musiikin soimaan, levitän käsivoiteen ja tanssin. Pieni liikuntahetki samalla, kaksi kärpästä yh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on nyt ehkä maailman suloisin käsivoiteluidea, tuo tanssi <3

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"