3.1.2017

Seitsemän on onnenlukuni

Hei hopsansaa, hyvää tätä vuotta armaat lukijat. Ja mikä vuodenvaihde se olikaan: jos ensimetrit toimivat suunnannäyttäjinä, niin 2017 tulee olemaan HYVÄÄ SETTIÄ! Siihen voisi minun puolestani jatkossakin sisältyä hotellielämää, drinkkejä, ostereita ja suukkoja. Uusia kenkiä, takkatulta ja vadelmanmakuisia huulikiiltoja. Kirjoja, lehtiä, taidetta ja mahtavaa musaa. Kivoja tyyppejä ja paljon käsi kädessä kuljeskelua. Pizzaa.

Aaaaaaah, mä olen nyt ihanan irtonainen, vielä hetken, vaikka kotiinpalasin. Arki koittaa kolkutella takaraivossa, hakkasin aamulla ensitöikseni lätkämailalla palohälytintä katosta ja silkkipyjama on rypistynyt. Mutta antkaa mun ihan hetki vielä leikkiä, että elämä on aina semmoista, kuin se oli kolmen päivän ajan, kahden vuoden taitoskohdassa.

Missä tunnelmissa siellä puolen ruutua?

2 kommenttia:

  1. Myös hyvä sienirisotto, valokuvaaminen, lumi ja jää ovat edellä mainittujen lisäksi hyvää settiä. <3 Elämä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä voisin kyllä skipata lumen ja jään, ja jätän valokuvaamisen suosiolla Herra kameralle ;) Mutta sienirisotto OU JEES!
      Ja Elämä, sekin on ihan ok.

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"